Thursday, January 29, 2009

Malam Ini, Maafkanlah.

Kadang-kadang, hidup ni, jadi leka.
Memang leka.

Kita go thru one day at a time,
sungguh BUSY, sungguh....

Makin hari makin sibok.
Makin hari makin jauh.
and kita jadi leka.
Leka dengan kehidupan.

Leka dengan duniawi.
Lupa tanggungjawab sebenar.

Kadang-kadang kita leka sangat,
tapi Allah tetap sayang kita, kasi kita kesedaran.

Ya Allah, terima kasih malam nie.

Terkenang dekat Arwah Sara,
I miss you so much.
Terkenang masa hari raya main mercun sama-sama.
Beli baju tidur design sama.
Kita suka main masak masak, kan?
Pergi cuti sana sini.
Beli barang semua sama aja.

Growing up,
I didn't take the chance to really spend that much time with you.

And now that you're gone,
Memang susah, susah sangat nak terima.

Ya Allah..
Ampunlah.


Malam ni saya menangis lagi teringat Sara.
Dia baik, dia kecil lagi.
Tak, jangan salah faham, saya tak pertikaikan pemergian dia,
Saya redha.
Saya terima.


Tapi,
Malam ni, saya terkenang & air mata terus berlinang.
Ada orang cakap, "Jangan nangis, itu takdir."
Ada orang cakap, "Not all are beautiful as it might seem."
Yer, saya tahu semua tu.

Saya terima takdir, saya memang terima.
Tapi,
Air mata tetap nak jatuh.
Saya rindu.
Maafkanlah.

If I knew Italy was our last trip together,
I would have spend all the time I had with you.
I'm sorry I never took the time.
I'm sorry.
I'm sorry.

Sara, forgive me for crying tonight.
I miss you.

Insya Allah kita bertemu lagi.

No comments: