Monday, May 4, 2009

Apple Diet

Kembali kepada Project Maggi, aku perlukan lebih motivasi.

Kerana semalam, aku telah cuba 'Apple Diet' untuk satu hari.
(Aku hanya makan 1 kali, sehari, jika lapar, makan Epal sahaja; kerana aku mahu kumpul wang untuk masa hadapan, at the same time, kuruskan badan)
Dia teks, "How could anyone survive that?"

Benar.
Jadi aku mahu gunakan manusia ini, sebagai motivasi aku.
Untuk 3 bulan.

Wahai Makhluk cantik sebegini, adakah kau manusia?

Aku telah print gambar manusia cantik ini di dalam otak aku dan aku simpan di ruang memori.
Setiap hari.
Sambil aku makan epal epal aku.

Yes!
Barulah kita boleh berbincang tentang gambar bikini, ya?

2 comments:

justbeca said...

How about pictures of yourself in a bikini? if no bikini then just your undies would work..then we can talk about it?!

Me said...

No!

NEXT!

(Quoted from Mike)