Saturday, May 30, 2009

Luka

Satu hari fikiran aku telah melayang.
Aku memang selalu begini.
Terlalu banyak berfikir.

So,

The Boys, came to my rescue.
(hahaha cam wtf panggil korang the Boys.. LOL)

Bila aku senyap seharian,
Mereka jadi gelisah.

"Something is wrong," kata Wi.
As usual, aku buat muka stoic.
(Perkataan ini, I curi dan belajar dari AKAB, thank you very much)

"You're awfully quiet. Stop thinking." dia sambung.
As usual, aku sambung dengan muka stoic aku.

Jadi mereka (Ahem, the Boys) bawa aku pergi cuti.
Bawa aku makan angin, kata mereka.

Roadtrip.
Dengar muzik.
Pesta.
Dansa.
Tenang.

Many many hours later,
Kami tiba di destinasi terakhir.
Aku lihat, hanya tanah yang lapang.


Mereka kata; mahu cari cangkul.

"Buat apa?" aku tanya.

Sungguh-sungguh mereka cari cangkul.
Datang kembali jumpa aku, bawa tanah liat.

"You jangan nak stoic dengan kita. Nampak tanah liat ni? 2 acres. Fill that bloody empty hole." jerit mereka, serentak.


Oh.
Iya.

I almost forgot.
That hole.

That a hole in my heart.



3 comments:

Lan said...

What the fuck
update via blackberry?
what the fuck!
focus!!!!!!!

Me said...

Haha bodoni

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.